Marka przyjazna ludziom i planecie
Jako marka zobowiązujemy się do priorytetowego traktowania ludzi, planety i społeczności poprzez różnego rodzaju inicjatywy, które pomagają nam spełnić tę obietnicę.
Ludzie
- Jesteśmy zaangażowani w tworzenie zróżnicowanego i zintegrowanego zespołu pracowników. Podejmujemy aktywne kroki w celu dostosowania i wspierania osób z trudnościami w nauce lub emocjonalnymi. Wszyscy pracownicy biorą udział w szkoleniu z zakresu różnorodności i integracji.
- Wdrożyliśmy programy dobrego samopoczucia i możliwości ciągłego uczenia się dla wszystkich naszych pracowników. Eksperci w dziedzinie dobrego samopoczucia uczestniczą w naszej siedzibie w warsztatach dla pracowników, aby nauczyć się technik poprawy samopoczucia i stylu życia. Wszyscy pracownicy otrzymują dostęp do portalu edukacyjno-rozwojowego.
- 55% naszej rady operacyjnej stanowią kobiety, a my wprowadziliśmy środki mające na celu zapewnienie prawdziwie reprezentatywnej różnorodności w całej firmie.
Planeta
- Nasza siedziba korzysta w 100% z energii odnawialnej.
- Przy produkcji wszystkich naszychopakowań produktów detalicznych wykorzystujemy papier pochodzący w 100% ze zrównoważonych uprawleśnych (certyfikat FSC).
- Usunęliśmy ponad 1,5 tony organicznego plastiku z naszych produktów w 2020 roku i używamy opakowań w pełni nadających się do recyklingu i, tam gdzie to możliwe, do ponownego wykorzystania.
- Nasze produkty są wolne od następujących substancji chemicznych: Bisfenol A, Butyl, Benzyl Phthalate (BBP), Formaldehyd, Parabeny, Hydrogen Peroxide, Nano Particles, Oxybenzone, Phthalates, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate i Micro Beads.
Społeczność
- Nasi pracownicy są zachęcani do poświęcenia 500 godzin rocznie na pracę w organizacjach charytatywnych, które wspieramy.
- 10% przychodów z naszej mieszanki Inner Strength Blend jest przekazywane na rzecz holenderskiej fundacji Defence Against Cancer. Dochody te wspierają bezcenne badania nad immunoterapią, nowym i obiecującym sposobem leczenia raka, który wykorzystuje własny system odpornościowy organizmu do walki z chorobą.
- Wspieramy organizację charytatywną MIND zajmującą się zdrowiem psychicznym i w ramach darowizny przekazaliśmy 25 000 funtów na wsparcie programów wspierających dobre samopoczucie psychiczne w Wielkiej Brytanii.
- W 2020 roku przekazaliśmy kluczowym pracownikom NHS i The Beauty Banksponad 100 000 funtów w produktach poprawiających samopoczucie.
Zobowiązania na przyszłość. Naszym zamiarem jest dalsze wywieranie pozytywnego wpływu w kolejnych latach poprzez jeszcze więcej inicjatyw.
Ludzie
- Wprowadzimy monitorowanie i raportowanie różnic w wynagrodzeniach ze względu na płeć i pochodzenie etniczne oraz podejmiemy działania w celu zniwelowania różnic tam, gdzie to możliwe.
- Wszystkim bezpośrednio zaangażowanym pracownikom będziemy płacić realną płacę umożliwiająca godne życie.
- Co najmniej 75% naszych pracowników będzie “zadowolonych” lub “zaangażowanych” zgodnie z formalnymi badaniami satysfakcji lub zaangażowania.
Planeta
- Do 2023 roku staniemy się neutralni pod względem emisji dwutlenku węgla we wszystkich bezpośrednich działaniach firmy.
- Do 2023 roku 100% naszego oleju palmowego, pochodnych oleju palmowego, drewna, masy celulozowej i papieru będzie pochodzić ze źródeł certyfikowanych jako zrównoważone.
- Do 2023 roku wszystkie opakowania z tworzyw sztucznych będą w 100% nadawały się do recyklingu, ponownego wykorzystania lub kompostowania i będą zawierały średnio 30% zawartości przetworzonej w całym portfolio.
Społeczność
- Do 2023 r. wszyscy nasi głównie dostawcy zostaną poddani kontroli, ocenie i weryfikacji pod kątem praktyk środowiskowych, społecznych i zarządzania.
- Pracujemy nad przyjęciem i promowaniem jak najbardziej pozytywnych praktyk w całym naszym modelu biznesowym i działalności. Dzielimy się naszymi doświadczeniami i osiągnięciami z kolegami i partnerami z branży, aby wyznaczyć nowy standard odpowiedzialności społecznej i środowiskowej w sektorze beauty i wellness.
Kiedy Aromatherapy Associates została założona w połowie lat osiemdziesiątych, jej celem było pomaganie ludziom w potrzebie, wspieranie ich zarówno w dobrych i złych momentach oraz poprawianie ich dobrego samopoczucia. Od samego początku nasi założycielki były pasjonatkami spełniania większych potrzeb i czynienia dobra na świecie, a nie tylko zarabiania pieniędzy. Dbałość o ludzi i planetę była bardzo istotnym elementem marki tak wtedy, jak i teraz.
Dzięki uzyskaniu certyfikatu B Corp jesteśmy w stanie stworzyć lepszy biznes, który reprezentuje najwyższe standardy w kontekście oddziaływania na środowisko i społeczeństwo. Naszym zadaniem nie jest teraz spocząć na laurach, ale pracować razem jako zespół, angażując się w społeczeństwie i inspirując innych. Marce Aromatherapy Associates nie chodzi tylko o bycie najlepszym brandemaromaterapeutycznym na świecie, ale najlepsza marką dla świata, któremu chcemy służyć poprzez wspieranie dobrego samopoczucia. To jest nasze zobowiązanie i misja.
Anna Teal, prezes zarządu Aromatherapy Associates